Linki z facebook.com w Google Analytics
Głównym celem Facebooka jest ochrona użytkowników przed złośliwymi i spamerskimi treściami, dlatego zbudowali Link Shim.
l.facebook.com i lm.facebook.com są nazywane poleceniami Link Shim. Ich obecność w Google Analytics wskazuje, że Twoja strona została pozytywnie oceniona przez system Link Shim. Za każdym razem, gdy link zostanie kliknięty w witrynie, system podkładek linków sprawdzi ten adres URL w ogromnej wewnętrznej bazie złośliwych linków. Jeśli system wykryje, że kliknięty link jest złośliwy, przekieruje Cię na stronę pełnoekranową, która ostrzeże Cię i umożliwi powrót do Facebooka.
Co to jest facebook.com / referral w Google Analytics?
facebook.com pokazuje tylko ruch z Facebooka z urządzeń stacjonarnych.
Co to jest m.facebook.com / referral w Google Analytics?
m.facebook.com pokazuje tylko ruch z Facebooka z urządzeń mobilnych.
Co to jest l.facebook.com / referral w Google Analytics?
l.facebook.com to odsyłacz do podkładek linków dla urządzeń stacjonarnych.
Co to jest lm.facebook.com / referral w Google Analytics?
lm.facebook.com to odsyłacz do podkładek linków dla urządzeń mobilnych.
Jest to również odsyłacz do podkładki linkowej i ma dokładnie ten sam cel, co l.facebook.com. Wskazuje tylko ruch mobilny.