Audyty marketingowe

Sprawdzimy postrzeganie marki i ocenimy skuteczność dotychczasowych działań, w tym prowadzonych kampanii marketingowych.

Audyty marketingowe

Analiza
sytuacji wyjściowej

Spojrzenie z boku na zdefiniowane wcześniej cele i obraną strategię niejednokrotnie pozwala na poprawę efektywności prowadzonych kampanii i zwiększenie zysków. Właśnie dlatego warto upewnić się, że podjęte działania marketingowe są najlepszymi z możliwych, a przyjęte KPI właściwymi.

Co oferujemy?

Analiza sytuacji wyjściowej

  • sprawdzimy postrzeganie marki i ocenimy skuteczność dotychczasowych działań, w tym prowadzonych kampanii marketingowych,
  • przeanalizujemy kanały komunikacji – wwwsocial media, blogi, materiały wizualne,
  • przeanalizujemy jak radzi sobie konkurencja i zdefiniujemy obszary wymagające poprawy.

Rekomendacje dotyczące zmian

  • na bazie analizy opracujemy wytyczne, które pomogą w poprawieniu efektywności kampanii,
  • opracujemy KPI i wytyczne do mierzenia skuteczności działań.

Zostaw dane – oddzwonimy

Proszę zaakceptować Politykę Prywatności.