Jakie są konkretne atuty outsourcingu marketingu?

Jakie są konkretne atuty outsourcingu marketingu?

Outsourcing marketingu, czyli zlecenie działań promocyjnych zewnętrznej agencji lub freelancerowi, przynosi firmom szereg bardzo konkretnych i wymiernych korzyści. Dotyczą one głównie oszczędności finansowych, dostępu do ekspertyzy oraz elastyczności operacyjnej.

Czy SEO umiera w erze AI i AI Overviews?

Czy SEO umiera w erze AI i AI Overviews?

W świecie digital marketingu zmiana jest jedyną stałą. Jednak żadna rewolucja nie była tak dyskutowana i budząca obawy, jak wprowadzenie przez Google AI Overviews (Search Generative Experience - SGE), czyli wyników wyszukiwania generowanych przez sztuczną inteligencję...

Modele rozliczeń i kluczowe wskaźniki efektywności w kampaniach reklamowych PPC

Modele rozliczeń i kluczowe wskaźniki efektywności w kampaniach reklamowych PPC

W kampaniach reklamy internetowej, szczególnie w kontekście płatnych systemów, takich jak Google Ads czy Meta Ads, używa się skrótów, które odnoszą się głównie do modeli rozliczeń i kluczowych wskaźników efektywności (KPI)...

Ile kosztuje pracownik w dziale marketingu w małej lub średniej firmie w Polsce?

Ile kosztuje pracownik w dziale marketingu w małej lub średniej firmie w Polsce?

Prowadzenie małej lub średniej firmy wiąże się z wieloma wyzwaniami, a budowanie skutecznego działu marketingu...

Jak promować artystów wizualnych i wspierać sprzedaż obrazów działaniami marketingowymi?

Jak promować artystów wizualnych i wspierać sprzedaż obrazów działaniami marketingowymi?

Branża sztuki często stoi przed wyzwaniem dotarcia do szerokiego grona odbiorców i skutecznej sprzedaży prac artystów.

Outsourcing marketingu. Kiedy i dlaczego warto powierzyć markę profesjonalistom?

Outsourcing marketingu. Kiedy i dlaczego warto powierzyć markę profesjonalistom?

Prowadzisz dynamicznie rozwijającą się firmę, masz świetny produkt, lojalnych klientów i ambitne plany na przyszłość.

Narzędzia marketingowe

Narzędzia marketingowe

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie digital marketingu, sukces firmy zależy nie tylko od genialnego pomysłu, ale przede wszystkim od doboru odpowiednich narzędzi marketingowych.

Instagram – wymiary grafik (posty, reklamy, formaty)

5 zasad, jak przygotować grafiki na Instagram.

Facebook – wymiary grafik (posty, reklamy, formaty)

5 zasad, jak przygotować grafiki na Facebook.

Linki z facebook.com w Google Analytics

Linki z facebook.com w Google Analytics

Głównym celem Facebooka jest ochrona użytkowników przed złośliwymi i spamerskimi treściami, dlatego zbudowali Link Shim.

Wybierz swój język