Audyty marketingowe
Sprawdzimy postrzeganie marki i ocenimy skuteczność dotychczasowych działań, w tym prowadzonych kampanii marketingowych.
Analiza sytuacji wyjściowej.
Spojrzenie z boku na zdefiniowane wcześniej cele i obraną strategię niejednokrotnie pozwala na poprawę efektywności prowadzonych kampanii i zwiększenie zysków. Właśnie dlatego warto upewnić się, że podjęte działania marketingowe są najlepszymi z możliwych, a przyjęte KPI właściwymi.
Chcesz z nami współpracować?
Co oferujemy?
Analiza sytuacji wyjściowej
- sprawdzimy postrzeganie marki i ocenimy skuteczność dotychczasowych działań, w tym prowadzonych kampanii marketingowych,
- przeanalizujemy kanały komunikacji – www, social media, blogi, materiały wizualne,
- przeanalizujemy jak radzi sobie konkurencja i zdefiniujemy obszary wymagające poprawy.
Rekomendacje dotyczące zmian
- na bazie analizy opracujemy wytyczne, które pomogą w poprawieniu efektywności kampanii,
- opracujemy KPI i wytyczne do mierzenia skuteczności działań.