Co oferujemy?
1. Analiza sytuacji:
- zbadamy postrzeganie Twojej marki na zewnątrz
- określimy jej miejsce na tle konkurencji
- zdefiniujemy słabe i mocne strony
- określimy USP marki
2. Określenie celów:
- określimy cel strategiczny działań
- zdefiniujemy cele operacyjne
3. Zdefiniowanie strategii:
- określimy nadrzędne założenia komunikacyjne w odniesieniu do celów
- opiszemy i sklasyfikujemy buyer persony Twojej marki
- stworzymy big idea dla działań komunikacyjnych i promocyjnych
4. Określenie taktyki działania:
- w oparciu o założenia strategiczne dobierzemy kanały komunikacji
- zaplanujemy działania w poszczególnych kanałach
- dobierzemy KPI dla każdej z kampanii
5. Uruchomienie kampanii:
- uruchomimy i poprowadzimy kampanie zgodnie z założeniami
6. Analiza działań i ich efektów:
- będziemy na bieżąco analizować i optymalizować kampanie w celu realizacji przyjętych założeń
- w dogodny dla Ciebie sposób będziemy raportować efekty i planować kolejne działania zgodnie z przyjętym harmonogramem